Mina matbilder i Svenska Dagbladet idag

Idag kan ni se receptjobbet jag gjort tillsammans med duktiga Milena Bergquist i Svenska Dagbladet! Vi tog bilderna i hennes mysiga hus häromveckan. Det var en jätterolig och riktigt härlig förmiddag. 
 
Tack Milena, både för möjligheten att göra uppdraget, den trevliga dagen hos dig, och den goda lunchen! Hoppas vi snart får tillfälle att jobba ihop igen.
 
 
 
Frasigt från fritösen:
 
Lökringar
River Cafés friterade zucchini aila Scapece
Hirams friterade camembert
Wiener Backhendl
 
Recepten finns i SvD.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken dröm att få kombinera god mat och uppdrag. Mmmmm, jag blir sugen!

Svar: Härligt, Hanna! Tack :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-03-15 @ 14:20:47
URL: http://hannaagren.se/blogg
Postat av: meta ottosson

Här kommer verkligen din fotokonst till sin rätt!
:))

2013-03-16 @ 13:11:25
Postat av: Minna

Mums! Vad hungrig jag blir! Jätte härliga bilder!!!

2013-03-19 @ 14:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0