Studentpresent : bokmärke

Ni som hängt med ett tag har sett dem tidigare, men nu i stundande syréndoftande examenstider vill jag passa på igen att tipsa om en jättebra studentpresent: Jennys snygga bokmärken!

De är handgjorda efter beställning, kan fås med några personliga ord stämplade på silvret och valfri färg på sidenband. Kontaktuppgifter till Jenny hittar du här.



Fler bilder här och här.

Har jag förresten berättat att Den blomstertid nu kommer är en av de vackraste psalmerna jag vet? Får gåshud varje gång jag hör den. Helst ska det vara barnkör i kyrka, då kan det eventuellt fällas en tår också.




Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Min favorit är "En vänlig grönskas rika dräkt"...den är dessutom ljuvlig att sjunga och gåshuden spretar då! :O)

2012-05-24 @ 12:29:19
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Caroline

=) Du får komma till Torekovs kyrka på torsdag den 8 juni kl 18.30...där kan jag nästan lova dig att du får höra Den blomstertid nu kommer. Då har Samuel och alla de andra barnen skolavslutning...

Kram Caroline

2012-05-30 @ 12:38:47
URL: http://linasegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0