Produktfotografering : Bokmärke av Jenny Kåberg Metalldesign (uppdaterad med köpinfo)

Jag visade en förhandstitt på Jennys härliga bokmärke häromdagen, men eftersom det var en present ville jag inte avslöja hela. I lördags fick 70-årsjubilaren (min moster Gun, barnbibliotekarie) sin present tillsammans med ett citat.

"Books are the plane, and the train, and the road.
They are the destination, and the journey.
They are home.”

— Anna Quindlen


Och, urplockat ur citatet, stämplades "They are home" på bokmärket:











Handmade by Jenny Kåberg Metalldesign.



***UPPDATERING***

Ni är flera som undrar om bokmärkena finns att köpa - och ja absolut, det gör de! Du kan själv välja text och det finns olika stenar/pärlor och band.

Kontakta Jenny på [email protected] för mer info och/eller beställning!




Kommentarer
Postat av: Gun

Mette,

Vilket vackert bokmärke! Jag blir så lycklig av att

äga denna fina present som rymmer så mycket omtanke

av givaren och av konstnären.Dina foton visar hur vackert det är.

Gun

2011-10-03 @ 20:48:58
Postat av: Ullis

Underbart vackert. I say no more.

2011-10-03 @ 21:51:20
URL: http://www.ulrikalindelof.se
Postat av: Vinnarlinda

Åh vilken fin present! Förstår att mostern blev glad. Så mycket kärlek det finns i denna gåva.

2011-10-04 @ 08:36:55
Postat av: Karin

Hej Mette!



Försökte surfa runt bland länkarna till bokmärket men hittar inte om det går att köpa! Vet du om de finns till salu eller om det bara var ett projekt?

2011-10-04 @ 10:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0