Family story // barnporträtt : familjen Khater

Jill och Rachids familj har jag fotograferat sedan äldsta pojken Samy föddes. Mellanbror Adam och nu också pyttelillbrorsan Elias är familjens medlemmar nr fyra och fem. Allihop är världens goaste, både bröder och föräldrar!

































Tips!
Jill lärde jag känna när jag startade upp mitt företag 2004. Hon och hennes pappa har TB List & Ram på Storgatan i Ängelholm (mittemot Systembolaget). De är vansinnigt kreativa och professionella på att tillverka ramar, förgyllningar, speglar och annat spännande. De säljer också konstnärsmaterial. Jag kan verkligen rekommendera dem till hundra procent, så behöver du något i ram- eller konstmaterialväg är det dit du ska :-)




Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad fina de är! Kan tänka mig att morfar är superstolt över sina små barnbarn. :-) Håller för övrigt med dig Mette, TB List & Ram är fantastiska!

2012-05-07 @ 18:39:17
Postat av: Petra

Dessa bilder stannar man verkligen upp vid. SÅ SÖTA BARN! Lycka, glädje och värme förmedlas.

2012-05-09 @ 14:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0