Vilken dag!

Byta bank, lämna bil på reparation, hämta paket, lämna bokföring, äta glass, skjutsa Tim och hans cykel till jobbet, fotografera supergoa familjen B. i Ängalag, ha bröllopsmöte med hemliga brudparet från Markaryd... och allt detta ackompanjerat av strålande sol och 24 grader. Man kan knappt ha det bättre. Jag tror jag avslutar med Melodifestivalen, vilken topp!

Hos familjen B. (som jag inte hunnit fråga om de vill vara med på bloggen ännu) kunde jag stannat hela kvällen - så goa människor och så många miljöer att fotografera dem i. Här får ni en:





Kommentarer
Postat av: Din bästa morbror !

Dina bilder är så fina att man knappt tror att de är gjorda av människohänder !!!

2011-05-10 @ 20:23:43
Postat av: Eva

Haha härlig bild! Nu är de ganska anonyma ändå :) som alltid gillar jag de härliga färgerna du får fram, somrigt som bara den! Ha en fin kväll

2011-05-10 @ 21:32:55
URL: http://Www.storalilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0