Skrämde skiten ur mig!

Igår såg vi Milla Jovovich i Närkontakt - The fourth kind. Eftersom jag är helt sjukt lättskrämd skötte den sig precis som den skulle och blåste vettet ur mig flera gånger, trots att Tim satt så nära att jag kunde knipa i honom när det var som värst, hehe.

Dagens arbetstid i ateljén ägnar jag åt att klättra neråt en bit på antal mail i inboxen, redigering och en hel massa pappersjobb - inte lika adrenalinkickande som ovanstående, men rätt mysigt.

Nästa gång det är skräckis på gång, ringer jag Julia och frågar om jag får låna hennes kompisar också:





Kommentarer
Postat av: Karin Froom

Mespropp. ;) Själv blir jag alltid besviken på utebliven skrämselfaktor, och ändå fortsätter jag att kolla på sådana filmer.

Tack för din fina kommentar! :)

2010-05-31 @ 18:09:43
URL: http://karinfroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0