Fajt

Jag håller på att slutföra arbetet med 2011 års prislistor. De som bokat bröllop nästa år har hittills fått specialpaket, men nu är det hög tid att få de ordinarie listorna färdiga.

Jag har jobbat lite mer med dem än jag brukar, eftersom det blir helt ny design. Nya loggan ska in, och så vill jag att de ska hänga ihop med bloggens/nya hemsidans utseende. Men det tar sin tid att pussla, klippa & klistra i Illustrator för att allt ska bli som man vill! Roligt är det, som alltid.

Den här bilden på Lillis bukett ska få vara med:






Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh herregud så vacker bukett! Riktigt drömsk! :D

2010-05-19 @ 18:20:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0