Nu ni, blir det fajt om sekunderna!

Nu följer de två absolut tajtaste veckorna på hela året. Julkort ska beställas och hinna ut till kunderna för att kunna sändas före den 16 december (åh, som jag önskar att Posten varit bara liiite mer effektiv vid jul, en hel vecka för julkort känns länge), och alla julklappar ska vara iväg i rätt tid för att också hinna slås in och eventuellt skickas vidare inför julklappsutdelningen.

Efter lunchen idag kommer jag att dyka in i effektivitetsdimman på allvar, icke brådskande saker får stå lite åt sidan, och här på bloggen blir det mest korta, sporadiska inlägg ett tag.

Det här är viktigt att veta:

1. jag tar alla sorteringar & beställningar i turordning som de utförts/kommit in
2. om du har både beställningar som ska vara klara före jul, och sådana som inte är lika brådskande, ange gärna vilket i din beställning
3. om du mejlat mig om något som inte är julrelaterat, kan det dröja några dagar innan du får svar
4. jag arbetar nästan alla vakna timmar, och det går tyvärr inte snabbare om jag behöver pausa för att svara på undringar om när - svaret är alltid så fort jag kan!

Tack alla gullisar! Ses snart igen!




Skummeslövsstrand, 4 dec 2010






Kommentarer
Postat av: NinaKatarina

Stackars tomtemor =0)

Då är det kanske kört med våra julkort ??!!



Kram

Nina m familj

2010-12-06 @ 11:05:48
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Hade behövts fyrdubbelt antal brevbärare för att ordna normal leverans.. haha. Det är sjukt hur mycket julkort som skickas egentligen. Jag som trodde att det skulle dö ut ;P

2010-12-06 @ 11:13:00
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: meta ottosson

Var är skridskorna?

2010-12-06 @ 11:53:11
Postat av: Secret Wedding

Nu har du smugit ut två bilder, ser fantastiska ut. Man längtar efter resten :)

Tack så hemskt mycket för i lördags.



/Peter

2010-12-06 @ 15:46:09
Postat av: Nilla

Lycka till där inne i jobbdimman! =)

2010-12-06 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0