Att ha kollegor

The wedding business is a lonely business... för även om man träffar otroligt mycket härliga människor på själva bröllopen, är man ändå ensam på sin kammare med firman, efterarbetet, kundkontakten, inspirationen (och ibland bristen på den), ekonomin, målsättningarna... Därför är det supergött att träffa kollegorna då och då.

I morgon har vi jullunchsmöte på Sand (jag börjar bli stammis där), det ser jag fram emot, och hoppas att snön håller sig på plats så att även jag kan ta mig dit. Just nu har vi börjat dra i trådarna för ett nytt spännande projekt som bli jätteroligt, mer om det framöver.

Förra gången sågs vi hos Lisa i Helsingborg, bilderna tagna av oss allihop (klicka på namnen för att kolla in deras sajter: Lisa, Lina, Marie, Jenny, Peter & så jag då):





















Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser såååå skoj ut!

2010-12-05 @ 22:31:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Vinnarlinda

Förstår precis hur roligt det måste vara. Jag har ju förvisso kollegor på jobbet (som alltså faktiskt gör samma sak som jag) men det är så roligt att få träffa likasinnade som nördar in på samma saker som en själv. :-) Hoppas ni får en härlig dag.

2010-12-06 @ 08:32:53
Postat av: Kira

mysiga bilder! :)

2010-12-06 @ 18:18:23
URL: http://kirafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0