Trevligt, minst sagt

Jag började dagen med att ha långt mysigt fikamöte med min vän Cia och hennes Mattias som gifter sig i Sundsvall i oktober - det var roligt att se Cia igen, och Mattias för första gången (vilket par - perfekt!).

Sedan har jag ägnat en stor del av dagen åt resegöromål, fixa hotell i Sundsvall, det sista på bokningen av hemliga bröllopet i Paris, gratulerat Nina som gärna ville ha en fotokurs på Öland av mig i 40-årspresent, och så nyss pratat med min andra vän Hanna (som fått en liten Ebba) om deras vigsel som också kommer att bli fantastisk i Nättrabys junigrönska nästa år. Jag kommer att resa massor det närmaste året!

Eftersom det regnar på tvären och blåser kuling flyttade vi dagens strandporträtt, och nu ska jag ägna mig åt lite redigering på kvällskvisten.

Några av mina trevliga arbetsuppgifter från idag:





Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha... hittade du den där gamla bilden från -96.. Det var tider det! Vi ser också fram emot bröllopet och att få det förevigat av världens bästa fotograf ;-) kram

2010-11-06 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0