Hästporträtt: Janna ♥ Marwin

Som ni läst tidigare här på bloggen sålde jag min käraste vän Janna förra året. Hon bor nu i Gränum i Blekinge. I somras åkte vi förbi och hälsade på henne, där hon gick på bete med hingsten Marwin.

Jag saknar henne!




Fast hon saknar nog inte mig, och det känns faktiskt bra. Hon har det toppen! Marwin är en riktig snygging, vem hade inte fallit för den här coola killen?





Ägaren Linda var med, här är hon med Marwin:










Visst är de härliga? :-)

Ha en fin söndag, kompisar!



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh vilka hräliga bilder! :D

2010-04-18 @ 17:52:56
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh herregud vilka bilder!!! WOW!! Synd bara att Marwin skulle ha all uppmärksamhet..:P Hade vatt kul med en Linda / Janna bild.. Men de får väl bli till sommarn.. Och då med en liten till på köpet! ;) Inget nytt på den fronten än.. Vi går i väntans tider! Lovar att jag hör av så fort de händer nått! Spännande! De är nog en liten gangster där inne ;) rena rama handbollsmatchen imagen! Kram på dej!

2010-04-20 @ 07:58:32
URL: http://www.wohoo.se
Postat av: Bettan

Så levandes grannt! Inte konstigt att jag har världens finaste föl här hemma. Kram Bettan

2010-04-20 @ 17:56:34
Postat av: Linda "Braxen" Braxenholm

Åhh så vackra dom e hästarna vill ha!! ;O)



Kram kram,,

2010-04-23 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0