Måla över lite grann

Med tanke på mitt förra inlägg idag (förlåt) är det bäst jag lägger in något som inte är så läskigt. Någon efterlyste behind-the scenes-bilder. Nu är det ju inte så vanisnnigt ofta jag har någon med mig när jag fotograferar, men ibland så ;-)


Den här är från Gran Canaria, vi stannade och hoppade ur bilen för att vi såg ett jäääättehögt berg vi ville kolla på ordentligt. Gissa om Tim skrattade åt mig när han såg mig göra såhär... (Beware! Behind-the-butt-bild!):





För det första vill jag bara klargöra att jag faktiskt redan HADE tagit en bild av Mäktiga Berget:





Och för det andra, så fort jag var klar med det såg jag de här godbits-närbilderna och kunde inte motstå:








Ni fattar, eller hur?

Nu vet jag förstås inte om det var just den här sortens bakombilder ni frågade efter... men jag har ett par fler lite mer seriösa på lager - de kommer en annan dag!

Ha en fin måndag kompisar!


PS. Glöm inte berätta för alla du känner om bröllopstävlingen - du kan också vinna!







Kommentarer
Postat av: flisafotar.blogg.se (Lisa)

Haha sådär är det för mig också. Jag kan fastna vid någon liten detalj när det finns något stort och mäktigt att fota. Väldigt vackra bilder blev det! :)

2009-09-14 @ 17:54:02
URL: http://flisafotar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vackra bilder!

2009-09-14 @ 19:45:00
URL: http://lisaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar verkligen dina "närbilds-bilder" speciellt den taggiga saken haha :)

2009-09-15 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0