Vinn en bröllopsfotografering, år två! (***tävlingen avslutad***)

*** TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, VINNARNA PRESENTERADE HÄR ***


Så var det dags för den årliga stortävlingen!






Förra året bestämde jag mig för att jag ville ge bort något av det finaste jag kunde hitta på, en bröllopsfotografering. Ett glädjepaket, alldeles gratis, helt enkelt! Och det var så roligt så jag gör det igen. Vinnarna från 2008, Linda & Stephen, kan du se här.


Ska du själv gifta dig eller känner någon som du tycker är värd ett sådant här pris är du varmt välkommen att skicka in ditt tävlingsbidrag.

NYHET! Du kan också vinna ett pris genom att vara den som tipsar om tävlingen! Se längst ner i inlägget.


(this contest runs until September 30th. For contest rules in English, please send an email to: [email protected] )


*********************************************************************************


Några regler finns det:

1. Brudparet ska gifta sig inom ett år (oktober 2009 - september 2010), och ha bestämt datum och plats för vigseln.

2. Paret får inte redan ha en bokning eller preliminärbokning hos mig.

3. Tävlingsbidraget ska bestå av din berättelse varför just du eller dina vänner ska vinna samt en nytagen bild av paret. Skriv gärna hur paret träffades och något speciellt om er själva eller dem du nominerar - en personlig berättelse har förstås mer genomslag och chans att fånga domarens hjärta! Dock: långt är inte alltid lika med bäst, kort och kärnfullt kan vara minst lika spännande. Därmed inte sagt att långt är fel, om det behövs :-)

4. Brudparet måste veta om att du nominerar dem, och måste ha godkänt att vara med på bloggen både med sin tävlingsbild och den eventuella vinstfotograferingen. Bidrag där detta inte är fallet kan inte delta i tävlingen.

5. Jag reser gärna för bröllopet, men om resan överstiger 10 mil, utgår reseersättning med 65 kr/mil eller enligt överenskommelse (biljettpris etc). Brudparet måste alltså också godkänna denna punkt 5!


*********************************************************************************


Viktigt! Inkludera följande för att bidraget ska vara giltigt:

a) ditt namn, ålder, adress och telefonnummer
b) brudens/brudgummens namn, ålder, adress och telefonnummer om du nominerar någon annan (denna information är endast till mig och kommer inte att läggas ut någonstans)
c) vigselplats, klockslag och datum
d) din berättelse
e) bild på brudparet
f) bekräftelse på att brudparet vet om tävlingen och godkänner punkt nr 4 och punkt 5 ovan
g) berätta hur du hittade tävlingen! *NY*

Maila bidraget till [email protected] och kom ihåg att bifoga bilden! Skriv detta i ämnesraden: "Tävlingsbidrag från ..." (skriv in ditt namn).

Fattas något eller om reglerna inte följs, kommer bidraget att diskvalificeras. Var därför noga så att du får med allt.


*********************************************************************************

*** TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, VINNARNA PRESENTERADE HÄR ***


Tävlingen pågår i nästan tre veckor från och med idag och avslutas onsdag 30 september kl 23:59.
Veckan därpå kommer jag att lägga upp de tre finalisternas bidrag här på bloggen, så att NI läsare kan rösta fram ettan!

Det vinnande paret publiceras om en månad, måndagen den 12 oktober 2009. Jag utgör den enväldiga juryn för de tre finalisterna. Beslutet kan inte överklagas. Ingen vinstskatt och inga som helst köpkrav i efterhand! Vinsten förutsätter att parets datum tidigare är obokat. Juryn ansvarar inte för insända tävlingsbidrag i fall av oförutsedda händelser såsom tekniska fel, brand eller stöld av datorutrustning.


*** TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, FINALISTERNA PRESENTERADE HÄR ***


*********************************************************************************

... och så vinstpaketet i detalj:

Fotografering 1-2 tim vid brudens förberedelser hos frisören
Porträtt med brudparet ca 1 tim
Fotografering av vigselceremoni och gratulationer på kyrktrappan (eller var den sker)

inklusive

50 st digitala, högupplösta bilder i färg helt färdigredigerade
1 st förstoring i storleken 30x45 cm

samt

fritt antal kopior (9x13 cm) till tackkort.

Totalt värde ca 13 000 kr.

Paketet kan självklart utökas av det vinnande paret, både med tid och/eller extra bilder till ordinarie pris.


*********************************************************************************


Sprid gärna ordet/inlägget till så många som möjligt!
Good karma :-) och...


  • Om du är den som nominerar vinnaren, får du också ett pris - en valfri förstoring (18x24 cm, värde 450 kr) till dig själv eller att ge bort
eller...
  • *NYHET* om vinnaren uppger att de hittade tävlingen via din blogg eller på annat sätt genom dig (kompistips etc), vinner du också en förstoring (18x24 cm, värde 450 kr).
  • För dig som vill tipsa: skriv ett inlägg på din blogg, infoga hoppbilden från överst i det här inlägget (där det står "Vinn en bröllopsfotografering") och länka till den här bloggen. Skriv gärna i Kommentarer att du länkat också!
På detta sätt hoppas jag att tävlingen sprids så att många får chans att tävla.

Jag fram verkligen emot era bidrag, det ska bli SÅ spännande.

Go, year two! LYCKA TILL!


/Mette


*** TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, VINNARNA PRESENTERADE HÄR ***

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

How exciting!

2009-09-11 @ 15:29:04
Postat av: Carolina

Äsch då, jag gifter ju mig den 10 oktober - då är det ju för sent :(

2009-09-11 @ 17:12:28
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: evamar - tävlingsblogg

Ja, det där med karma tror jag ju på även om jag själv inte kan vara med och tävla. Länkar alltså!



Om du har en bild jag kan låna till inlägget vore det kul.



http://evamar.blogg.se/2009/september/brollopsfotografering-30-september.html

2009-09-13 @ 15:39:06
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Maria H

Hej Mette

Det är klart att jag tipsar om din fina tävling. Jag är ju redan gift, så jag kan inte vara med och tälva. Länk till tvälingen finns på min blogg http://miafoto.blogg.se/



Kram / Maria

2009-09-15 @ 23:41:16
URL: http://miafoto.blogg.se/
Postat av: Eva Hagbjärn

Jättefin vinst :)

Är gift sedan 17/2-73, så tyvärr är det ingen tävling för mig =(

Har länkat till din blogg på min blogg =)

Kram

2009-09-17 @ 22:02:13
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej Mette.

Jag har skickat in mitt bidrag till dig. Har även startat en blogg angående mitt kommande bröllop där jag nu har länkat tävlingen: http://majtio.blogg.se/2009/september/tavlingen-jag-skrev-om.html

Ha en bra dag. Hälsningar Anna Winter

2009-09-22 @ 07:46:03
Postat av: Elin

Fantastisk rolig tävling!

Jag har länkat tävlingen på min gamla bröllopsblogg!

Hoppas vinnaren blir lyckliga!

MVH Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0