Vinnarna i bröllopstävlingen 2009! Hurra för brudparet & alla som röstat!

Äntligen!

Jag ber att stolt få presentera vinnarna i bröllopstävlingen 2009:


JESSICA & JONAS

(brudpar C)





Redan första kvällen ledde de med osannolika 72% av rösterna - vilket i och för sig gick ner till 48% när röstningen var avgjord (tvåan och trean nafsade dem i hälarna) - och har inte en enda gång blivit av med sin ledning. Ett alldeles rättvist vinnarpar med andra ord! Jag har mailat er (till Fridas adress).

Stort GRATTIS till brudparet (och ett litet grattis till mig som ska få träffa dem, redan den 14 november)!


Jag vill också tacka brudpar A och B för mycket god tävlan (de har fått erbjudande om tröstpris som jag hoppas att de nappar på - då får ni nämligen se även dem här på bloggen framöver :-) - som ni vet önskar jag att jag kunde låta alla vinna men hoppas att ett litet plåster kan vara till uppmuntran. Jag har mailat er också!



Nästa tack går till alla som röstat: helt otroligt så duktiga ni varit, och så kul att läsa era kommentarer! Totalt 766 personer har röstat, toppen! Hoppas att ni kommer tillbaka hit till bloggen även i fortsättningen, det skulle glädja mig.

Vinnaren i utlottningen av en förstoring (18x24 cm) som tack för god röstning blev Elin Lindwall Rydén, som kan välja en förstoring härifrån bloggen, eller (om hon känner vinnarbrudparet) en från bröllopet, att behålla själv eller ge bort. Mail skickat till dig Elin!


Sådär. Det var roligt, det :-)

Ha en fin kväll allihop!

Mette




Kommentarer
Postat av: Jessica & Jonas

1000 TACK FÖR ALLA RÖSTER!!! Vi är så himla glada! Ett stort tack även till Frida för den fina motiveringen. Kan inte fatta att det är sant, vi vann verkligen. Tack, tack och tack än en gång till alla er som röstat på oss!

Massor av kramar från Jessica och Jessica

2009-10-12 @ 20:31:42
Postat av: Brudpar B

Grattis till vinnarparet och tack för en riktigt rolig tävling.

kram

Sandra och Jonas

2009-10-12 @ 21:31:24
Postat av: Magda

Klart ni skulle vinna!!! Grattis ni kommer få ett underbart minne för livet....

Kram Magda

2009-10-13 @ 08:05:54
URL: http://magdasinnet.blogspot.com
Postat av: Ulla

Ett stort GRATTIS till er. Och lycka till med bröllopet. Vi får väl se fotona sen..

2009-10-13 @ 10:04:49
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/
Postat av: Vinnarlinda

Stort grattis till er från förra årets vinnare. Ni kommer att få underbara bilder som minne av er dag, och minnet av härliga Mette! Önskar er allt gott på er dag och ser fram emot att få se bilderna här.

2009-10-15 @ 09:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0