Skäms lite grann

Jag skickade nyss iväg ett massmail till ungefär alla i min adressbok med en vädjan om röstning i annonstävlingen...

Det är nämligen så här: skulle jag vinna den där reklamfilmen, vill jag använda den till nästa års bröllopstävling. Egentligen tycker jag det känns lite skämmigt, att helt fräckt tigga röster, men jag vill ju så gärna att många brudpar ska få chans att tävla!

Nåja, iväg är det, och håller tummarna gör jag.

Strax iväg på nästa uppdrag, företagsfotografering hos Lisbeth som är ekonom och behöver bilder till sin nya hemsida!


Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Jag har inte fått nåt mejl? men har röstat med olika adresser ändå. ;-) Lycka till!

2009-09-30 @ 21:21:12
Postat av: Ulla

Det är väl inget att skämmas för, jag har röstat.

2009-09-30 @ 22:14:30
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0