En dag kvar av tävlingen! Och lite annat tjöt.

Jodå, i morgon kväll kl 23:59 ska alla bidrag vara inne - gissa om det är spännande nu. Som vanligt fattar jag inte hur jag ska kunna välja tre finalister bland alla dessa goa brudpar.

Idag har jag betat av två sorteringsjobb på listan, försökt tigga och be om röster (för jag vill så gärna vinna en reklamfilm...) (och jag kommer att gräma ihjäl mig om jag hamnar 9:a av 375 tävlande, när jag "bara" skulle behöva komma 5:a för att gå vidare - hur överlever Idol-deltagare som snubblar på mållinjen egentligen?), mera bokföring, fått beställningar, skickat beställningar, fått tips om en riktigt rolig blogg som heter Lilla Lamm (tack Evelina!), back-up-at helgen och svarat på mail.

Nästa bröllop som ska bloggas är det här (några riktigt sköna galenpannor som jag längtat efter att hinna blogga!):





Hej hej!

/M


Kommentarer
Postat av: stina

Yay! Härlig bild och nu har jag tävlat! :) Ska skriva lite på bloggen strax också... :) Lycka till!!!

2009-09-29 @ 20:32:55
URL: http://stinabloom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0