Bröllopsmässa på Wapnö

Söndagen den 4 oktober kl 11-17 är det dags för bröllopsmässa på finfina Wapnö slott igen! Modevisningarna är kl 13 och kl 15 men kom i god tid - det brukar alltid bli fullsatt.

Inträdet är 60 kr men jag har fem st fribiljetter att ge bort. Intresserad? Först till kvarn! Maila mig på [email protected] om du vill få en!

OBS - var snäll och tänk över om du ska dit INNAN. Förra året stod jag ute i regnet och väntade med flera biljetter och INGEN dök upp. Taskigt både mot mig (kallt som f-n) och mot de som ville ha men inte fick någon.

Biljetterna kommer jag att stå med vid entrén kl 10.55 eller enligt överenskommelse.

Just nu: 4 st biljetter kvar.


PS. Ni minns väl dansbilderna på Ami som jag tog på slottet? Kolla på dem här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0