Panasonic Lumix

Har jag sagt hur nöjda vi är med vår lilla Lumix? Jag orkar nästan aldrig släpa omkring på stora kamerorna när vi ska nånstans, så i somras investerade vi i en Panasonic. Den är superduktig och kan varmt rekommenderas! Bländare 2.0 är guld värt på en sådan lite putte, och så skönt när man ska på släktkalas, strandpicknick, har fest...

Snygga färger, bra skärpa, kan fota i RAW, och det enda jag saknar är lite mer tele och mindre brus... Minns inte modellbeteckningen just nu och kameran är på vintervift med Tim men kan återkomma om det.

Exempelbild:





Du kommer väl ihåg att ÖNSKA i sista adventkalenderluckan? Senast kl 17.00 idag!
Lycka till :-)


Kommentarer
Postat av: Solveig

Jag har varit i valet och kvalet. Panasonic Lumix Lx3 eller Canon IXUS 120 IS. Kan den filma oxå? Återkom gärna när du vet, jag skall precis köpa en just för det du säger "party-kamera", eller en liten sak som hänger med jämt! Kram :)

2009-12-20 @ 19:41:13
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0