Vad gör fotografen på måndagar?

Idag har jag redigerat bilder hela förmiddagen, bloggat en hel del som ni nog redan sett, beställt och packat beställningar, svarat på mail, svarat i telefon, svurit och funderat en del över att klinkergolvet i tvättstugan rest sig och måste läggas om (alltihop! Inte EN platta utan HELA golvet! Detta var ett av de första rummen vi renoverade när vi flyttade in, så det känns onekligen lite nesligt att behöva börja om...kan vara husgrunden som rört sig eller att klinkerplattorna vi köpte på utförsäljning inte var av tillräckligt bra kvalitet...). I eftermiddag kommer luftpumpsfirman och ska göra en offert så att jag kan sluta elda för kråkorna :-)

Det här är en av bilderna jag packat idag, Ankis vinst:





Jag är rätt förtjust i canvasbilder faktiskt, det blir så mycket konstverk över det när bilden kommer på målarduken! Jag var osäker på om jag skulle kunna signera bilden men med en av mina nya guldpennor från Uniball (som jag förmodligen kommer att börja sälja så småningom) funkade det utmärkt!






Anki, bilden är på väg!


/Måndags-Mette

Kommentarer
Postat av: Anki Cerin

Mette, jag kan knappt bärga mig och jag känner mig såååå lyckligt lottad. Det för dock med sig en del till Mickes stora förtvivlan. Nu har jag lagt in önskemål om ny soffa, ny matta och massor med annat fint som ska passa ihop med den fina tavlan ; )

KRAM

2008-10-15 @ 16:59:43
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Oj hela? Förstår att du har svurit en hel del.



Hoppas du har en härlig helg och slipper tänka på där golvet! Det är måndagsgöra. :P

2008-10-18 @ 14:14:12
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0