Congratulations! Grattis! Hurra! Yeehah!

Låt oss allihopa tillsammans utbringa ett fyrfaldigt leve för vinnaren i utlottningen:

Anki Cervin!

HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAA!

(med tanke på var alla ni läsare kommer ifrån bör det ha hörts över 44 länder!!!)



Extra roligt är det eftersom Anki skrev tidigare idag att detta var hennes första kommentarer någonsin på en blogg! Det kanske man får kalla nybörjartur då?

Om någon undrar hur lottningen brukar gå till så ber jag alltid Tim säga ett nummer mellan ett och xx beroende på hur många som tävlar :-)

53 stycken var ni som tävlade - oj så roligt att så många av er vill ha en tavla jag gjort! Jag vill verkligen tacka er å det allra varmaste för era fina kommentarer, you made my day!

Kommentarer
Postat av: Annie

GRATTIS! :D

2008-10-08 @ 19:32:13
URL: http://thelillan.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

OK, måste väl säga ett ill-grön-av-avundsjuka-GRATTIS till vinnaren; ) Lyllos hon...

2008-10-08 @ 22:27:31
Postat av: Anki Cervin

Vilken överraskning! Tusen tusen tack!!! Jag har aldrig vunnit något som överstigit mer än max 50 kr på triss så detta är förenat med stor glädje. Bilden är fantastisk och jag är såååå glad! Kram Anki

2008-10-09 @ 09:10:58
Postat av: Maria

Grattis Anki :D

2008-10-09 @ 12:46:02
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0