I en egen bubbla, I am

Jag som jobbar nästan varje dag oavsett helg eller annat, har ju inte tänkt på att det är helgonstängt på en del arbetsplatser idag... Därför får ni (förlåt) nog ha tålamod ända till måndag med tävlingsinlägget.

Rackarns. Men det är ett bra pris jag väntar exakt besked om :-)

Om inget annat inträffar, är tävlingsdatumet i alla fall bestämt till söndagen den 23 november.

Och med ovanstående sagt, är jag faktiskt LEDIG i helgen - kors. Ha en fantastisk helg och snubbla inte på några skelett nu, hehe. Måndag, it is. Vi ses här då...

Bästa hälsningar Mette

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag måste vara med och tävla :) Är det ok om jag länkar till din hemsida?

2008-11-03 @ 14:11:07
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: || p e r l a n

Mette.. har en fråga.. Jag har en häst tokig dotter. Du har inte någon hästbild att sälja som jag kan göra en tavla av till henne nu när hon fyller 7år den 13 november?

Hon skulle bli sååå glad!

kram

2008-11-03 @ 14:27:03
URL: http://www.perlan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0