Är du med?

Håll utkik i morgon. Då kommer äntligen inlägget om höstens stora TÄVLING här på bloggen. Jag kan knappt bärga mig, så spännande är det. Oj, vad sponsorerna har överraskat mig med fina priser.


En mindre anmälningsavgift (100 kr) kommer det att bli. De första tio som anmäler sig som tävlande får halva priset på anmälningsavgiften.

Avgiften kommer att finansiera en del av priserna, så ju fler ni blir desto bättre priser ;-)

Dessutom:
10 % av alla anmälningsavgifter kommer jag att skänka bort, till hjälporganisationen Läkare Utan Gränser, som fick Nobels fredspris 1999.

Som sagt, spännande.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så spännande!! Jag ska definitivt hålla utkik imorgon :)

2008-10-30 @ 21:27:08
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0