Livstecken

Halloj!

Här kommer en liten lägesrapport. Julrushen är på topp och den här veckan är varenda sekund fylld av uppgifter. Min vän Nina nämnde julmat - det har jag inte ens hunnit börja tänka på. Bestämt är att julskinka ska det bli, och köttbullar, prinskorv och rödbetor. Resten får vi se. Glögg har vi redan provat, inte hemmagjord varken den ena eller den andra sorten men väl så god (tack Cicci) och pepparkakor (tack Evelina).

Idag har jag hunnit med en hel del - packat massor av beställningar och beställt mer, en del akut pappersarbete, ganska många mail och telefonsamtal, ett trevligt möte, samt en del redigering.

Ett av paketen jag skickat var vinsten i utlottningen som ni vet bestod i lite av varje. Förstoringen Emelie A valde var den här, och den fick hon i storlek 30x45 cm (skicka gärna bild sen Emelie, när den hänger på väggen):





After the Rain, 2003


Nu redigerar jag vidare. Hoppas ni har en bra kväll!

/Mette


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, nu går jag och väntar på mitt paket! Är så otålig! Vilken tur jag har att det kommer den här veckan, för sen åker jag hem för julfirande! =)

Bild kommer absolut när bilden sitter på väggen, vet redan var den kommer att hamna! =)

2008-12-16 @ 19:34:56
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Här är det också julrushigt, fasiken att det är lika varje år. I söndags bakade vi pepparkakshus i 6!!timmar. Först ska arkitekten säga sitt, sedan konstruktören, sedan bagaren, sedan snickaren, muraren, fönstertillverkaren, takläggarn och dekoratören. Det tar sin lilla tid, men uj,uj,uj VICKET HUS! Otroligt fint. Bäst hittills av alla. Jag har som alla andra år brännskadat ett finger på sockret. Nu är det jul!

2008-12-16 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0