Vinnare del 3 - bonuspriset

Jojomänsan, det är ett pris kvar i tävlingen - Det Stora Bonuspriset! Detta pris lottas ut till alla tävlande som har en egen blogg .

* * * BONUSPRISET * * * består av:

  • 1 st Gepe Card Safe - minneskortsförvaring med plats för fyra stycken minneskort
  • 1 st SanDisk 4 GB USB-minne
  • Boken Årets Bild 2008 - Sveriges bästa pressbilder samlade i en bok
  • 1 st valfri förstoring härifrån bloggen eller hemsidan, storlek 30x45 cm (värde 750 kr), signerad av mig såklart ;-)

Och vinnare av detta pris är (trudelutt & fanfar) Emelie Andersson i Västra Frölunda! Maila mig vilken bild du vill ha så kommer paketet på posten.

Återigen tusen miljarders tack till alla som tävlat, så roligt det har varit att få se era bilder (särskilt självporträtten, hehe, nu vet jag vilka ni är).

Trudelutt och fanfar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

hej! Undrar när du tänkte ha fotomaraton igen? :)

2008-12-01 @ 21:00:39
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: * M E T T E * svarar

Jenny:



Det vet jag inte, har ju precis haft :-) men absolut allra tidigast till våren. Håll koll på bloggen bara så märker du!

2008-12-01 @ 21:11:23
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0