Vräk, ös, stört, står på tvären!

Det regnar. Minst sagt. De två bokade uppdragen idag har vi flyttat fram och hoppas solen strålar då istället!

Roligt att så många svarar i förra inlägget!

För att klargöra ett par saker: helgkurser är omöjligt eftersom jag redan jobbar i stort sett varje helg året runt med bröllopen (och de få stackars helgerna som är kvar är jag med familjen).


Att vara praktikant hos mig KANSKE är roligt men jag är inte säker. Förutom att man måste vara arbetslös för att få ersättning från försäkringskassan, skulle det vara bra om man hade förkunskaper i Adobes CS3-program (gärna Photoshop-expert) + Word och Excel, vara svängd på datorer och gärna html, lite sälj/marknadsförings-jäklar-anamma, många goda idéer om hur man förbättrar företaget, nära till skratt och en stor portion ödmjukhet, noggrann och med ett gediget fotointresse...

Utöver det är det nog mycket hårt jobb, många lördagar, rätt höga krav och ofta trista arbetsuppgifter såsom att sortera, göra listor, packa beställningar, städa, bära tunga väskor, köra till posten, lära sig program, passa tider, lyssna på samma musik som jag, vara glad och självgående, och dessutom varken peta näsan, fisa eller göra andra repetitiva ljud på arbetstid.


Still interested?






Kommentarer
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Still interested! Kan inte annat än att småle åt dina försök att få oss att inte vara intresserade! Men mig lyckas du inte lura! Där fick du;)

2008-08-27 @ 16:56:40
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: Karolina

Still interested...?!



JAPP!!!

2008-08-27 @ 18:35:00
Postat av: Karro

Jajjemän

2008-08-28 @ 16:03:46
URL: http://palssonkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0