Nominera och vinn!

Jag har bestämt mig för att lägga till ett pris i tävlingen! Du som nominerar det bidrag som vinner, får också en förstoring i färg (30x45 cm). Du väljer själv om du vill ha 1) en bild från bröllopet du nominerat, 2) en bild från en fotografering du har gjort eller kommer att göra med mig, eller 3) en av mina konstbilder (finns att se både på hemsidan och här i ateljén). Priset gäller för de som nominerar någon annan än sig själva.

Sprid gärna tävlingen till släkt, vänner och bekanta om du själv inte känner någon som gifter sig 2008. Det vore roligt om så många som möjligt får chansen att vinna (dessutom är det så roligt att läsa alla varma och härliga historier, ni är verkligen duktiga på att berätta).

Nomineranomineranominera!

Kommentarer
Postat av: Linda

Synd att det var tre bröllop förra året och tre året före det. Det är nästan så att jag får lust att säga åt de ogifta i bekantskapskretsen att bestämma ett datum, och det innan nyår!

2007-12-18 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0