* * * T ä v l i n g * * * (OBS! Tävlingen är avgjord!)

Så var det dags! Här kommer tävlingen:

Jag har länge funderat på vad jag skulle kunna göra för att glädja någon som verkligen behöver det. Därför har jag bestämt mig för att utlysa en tävling, där priset är EN BRÖLLOPSFOTOGRAFERING SOM JAG GÖR HELT GRATIS! Alltså; ska du själv gifta dig eller känner någon som du tycker är värd ett sådant här pris är du varmt välkommen att skicka in ditt tävlingsbidrag.

The contest runs until Dec 30th. For contest rules in English, please send an email to: [email protected]


Några regler finns det:

1. Brudparet ska gifta sig under nästa år (2008), och ha bestämt datum och plats för vigseln.
2. Paret får inte redan ha en bokning eller preliminärbokning hos mig.
3. Tävlingsbidraget ska bestå av din berättelse varför just du eller dina vänner ska vinna samt en nytagen bild av paret. Skriv gärna hur paret träffades och något speciellt om er själva eller dem du nominerar så att det blir en personlig berättelse!


OBS! Viktigt tillägg! Inkludera följande för att bidraget ska vara giltigt:

a) ditt namn, ålder, adress och telefonnummer
b) OCH brudens/brudgummens namn, ålder, adress och telefonnummer om du nominerar någon annan
(denna information är endast till mig och kommer inte att läggas ut någonstans)
c) vigselplats och datum
d) din berättelse
e) bild på brudparet

Maila bidraget till [email protected] och glöm inte bifoga bilden! Skriv "Tävlingsbidrag från ..." (skriv in ditt namn) i ämnesraden.



Tävlingen pågår i tre veckor från och med idag och avslutas lördag 29 dec 2007 kl 23:59. Söndagen den 30 december kommer jag att lägga upp de tre finalisternas bidrag här på bloggen, så att NI kan rösta fram ettan! Det vinnande paret publiceras om exakt en månad, onsdagen den 9 januari 2008.

Jag utgör den enväldiga juryn för de tre finalisterna. Beslutet kan inte överklagas. Ingen vinstskatt och inga som helst köpkrav i efterhand! Vinsten förutsätter att parets datum tidigare är obokat. Juryn ansvarar inte för insända tävlingsbidrag i fall av oförutsedda händelser såsom tekniska fel, brand eller stöld av datorutrustning.



... och så vinstpaketet i detaljer:

Fotografering 1-2 timmar vid brudens förberedelser hos frisören
Porträtt med brudparet ca 1 tim
Fotografering av vigselceremoni och gratulationer på kyrktrappan
Fotografering 1-2 timmar på festen

Brudparet kommer att få bilderna i färg högupplösta på DVD (minst 150 st), samt ett 12-bilders svart album (Felicia från Lundeby, bildstorlek 13x18 cm). I vinsten ingår också en förstoring i storleken 30x45 cm samt fritt antal kopior (9x13 cm) till tackkort.


Om du är den som nominerar vinnaren, får du också ett pris! Läs mer här.


Nu ser jag fram emot era bidrag!



* * * * * * * * * * * O B S - T Ä V L I N G E N Ä R A V G J O R D ! * * * * * * * * * * *


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du slår verkligen på stort! Wow! Har länkat till inlägget från min blogg :)

2007-12-10 @ 14:33:02
URL: http://emelieohlsson.blogg.se
Postat av: Mie

Gud vilken bra idé det va :D vilken vinst! :D

2007-12-10 @ 17:03:12
URL: http://memie.blogg.se
Postat av: Ullis

Men ååå, fasen att han aldrig friar...haha. ;)

2007-12-10 @ 17:05:24
URL: http://www.flimmra.blogg.se
Postat av: Sara

vilken fin vinst! synd jag inte vet nån som ska gifta sig hmm. hade ju blivit en underbar present!

2007-12-10 @ 23:43:17
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Caroline

Spelar det någon roll vart i sverige man bor :)

2007-12-13 @ 16:43:05
Postat av: * M E T T E *

Ja, jag vill ha in mååånga bidrag!

Caroline:

Det spelar ingen roll var i VÄRLDEN man bor :-)

2007-12-13 @ 17:05:03
Postat av: Maria

Åh, vad kul!! Jag skall gifta mig nästa år så nu skall jag bara fixa foto och skriva lite....

Återkommer :)

2007-12-17 @ 07:52:30
Postat av: Jessica

Vilken bra idé. Mitt bidrag är skickat till din e-mail adress. Verkligen vackra foton du har tagit.

2007-12-29 @ 11:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0