Bröllopsfoto 2017: lediga lördagar just nu (uppdaterad 27 april)

Nu närmar sig 2017-säsongen med stormsteg, och som vanligt är det bröllopskalendern som blir fullbokad först! Vill du vara säker på att få ditt datum så hör av dig så snart du kan. Jag kommer inte att göra lika många bröllop i år som tidigare - dvs färre, men lika full fart på dem som alltid, såklart!
 
Klicka här för att läsa mer om hur jag fotograferar och se massor av bilder från tidigare bröllop.
 
Följande lördagar 2017 är fortfarande lediga (uppdaterad 27 april):
 
MAJ: fullt
JUNI: fullt
 
JULI: fullt
AUG: fullt
SEPT: 2, 9, 16, 23, 30
 
OKT: 14, 21, 28
NOV:  4, 11, 18, 25
DEC: 2, 9
 
Fler lediga datum finns självklart på veckodagar!
 
 
Cim & Paulus, Kullahalvön
 
Hos mig är det utan undantag den som först frågar, som först får preliminärboka. Jag skickar hem ett brev till er på posten, med prislista, checklista (tips och frågor) och en offert som gäller 10 dagar - det är alltså så lång tid du har på dig att bestämma dig. Finns det redan reserver på samma datum gäller offerten max en vecka.

För att vara först bör du alltså mejla mig genast på [email protected]. Kom ihåg att inkludera följande: båda era namn, vigseldatum, ort/plats och så er postadress (brevet kommer med "snigelpost" för att jag älskar vackert papper).


2017 års bröllopsfotograferingar startar på 4900 kr:
 
Porträtt – från 4 900 kr

Porträtt & vigsel – från 8 900 kr

Porträtt, vigsel och lite fest – från 14 700 kr

Från frisör till brudvals – från 24 700 kr

 

Jag gör också många Klänning på vift/Trash the dress, pris från 3 450 kr 

och Morgongåva/boudoir, pris från 3 850 kr

 

Och ja! Jag reser gärna både inom Sverige och internationellt för bröllop – det är bara att fråga.

För utlandsbröllop/destination weddings finns en särskild prislista med extra förmånliga paket.

Utlandsbröllop startar på 12 300 kr.

Varmt välkomna!

 

PS. Många önskar sig presentkort på bröllopsfotograferingen eller en fotobok i present och kan på så sätt uppgradera sitt fotopaket. Mejla gärna för mer information om detta.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0