Vegetarisk mat i sommarnumret av Magasin Båstad

Nu fick jag lust att skriva ett monsterlångt inlägg, ja lite som förr i tiden när bloggarna var det allra nyaste och både ord och bilder flödade! Men... jag får stävja mig, jag har nämligen tiotusen (!) bilder att sortera den närmaste veckan, och sedan ska alla beställningar redigeras också innan jag ska ta lite sommarledigt i mitten av juli. Idag har jag fotograferat sista uppdraget innan semestern, två uterum i Halland med Willab Garden. Alltid lika superkul!
 
Här får ni i alla fall en vegoburgare så länge! Den finns (tillsammans med en massa annat smarrigt) i senaste numret av Magasin Båstad. Recepten har inte kommit online ännu, men jag länkar till dem sen. Jag hann inte smaka den vid fotograferingen, men den ser i alla fall väldigt god ut! Recept och styling av Eva / Gladmage catering som vanligt.
 
Hoppas ni har det gott i solen, gänget :-)
 
/M
 
 
 
 
 
 
 
Vego | vegoburgare | vegetarisk mat | matfoto | fotograf Mette Ottosson | Gladmage catering | Magasin Båstad Bjärehalvön
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Gott!

2017-07-06 @ 08:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0