Familjefoto Stockholm | Vällingby | fam Olby Brand | bildspel

Cicci och jag har känt varandra via våra bloggar i evighetersevighet (ja, sedan bloggandets urtid skulle jag säga) och i oktober träffades vi för första gången. Ni som inlett en vänskap på nätet har förhoppningsvis upptäckt samma sak som vi: it's ömäjzing. Det enda tråkiga är att det är så himla långt till Vällingby nu!
 
Cicci har världens spralligaste, gladaste och helskönaste familj. Ni vet att mitt mål med familjefotograferingarna alltid är att det ska fånga deras personligheter så mycket som möjligt, att jag styr så lite som möjligt, och att vi har så kul som möjligt. Jag hade JÄTTEKUL, och det gjorde inte ett dugg att det var både mörkt och regnade. Här är bildspelet med Cicci, Carsten, Julian, Leon och Vida.
 
Ha volymen på, välj bästa upplösningen & fullskärm, och klicka Play!
 
 
 
 
 
 
Barnfoto | familjefoto | barnporträtt | familjeporträtt | Vällingby | Stockholm | fotograf Mette Ottosson | Båstad
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0