Hemsidesjobb

I veckan påbörjade jag jobbet med ny hemsida. It was TIME. Eller ja, jag hann inte så långt eftersom den gamla versionen var såpass uråldrig (2013) att jag var tvungen att uppdatera både det ena, andra och tredje. Supporten är alltid lika bra både på ProPhoto och Space2u så det ska säkert vara löst inom kort, men lite frustrerande var det eftersom jag låg i startgroparna. Gissningsvis blir det ett helt nytt utseende och upplägg på hemsidan. Allt blir dessutom "fully responsive" för dator, platta och mobil, och jag ska också byta mall på bloggen för att slippa den lastgamla "skriv namn och mejladress för att kommentera"-grejen. Jag vet, hopplöst antikt.
 
Nåväl - tills vidare så bytte jag åtminstone basfärgerna, från turkost och brunt, till mullvad och petroleum. Typ. Jag döpte dem själv. Så får vi se var jag hamnar med resten sedan! Så här blev det nu, och då fick allt bilderna lite nytt liv igen tycker jag. Snart ska det sållas och väljas nya, men just denna får nog stanna :-)
 
 
 
 
 
 
 
Blogg | hemsida | webbhotell | Wordpress | ProPhoto | Space2u | fotograf Mette Ottosson
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Har tittat igenom bilderna nu. Fantastisk skörd!

Svar: Tack mamma! Fast jag har inte bytt några bilder än, det kommer - så då får du kolla igenom en gång till ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2017-04-23 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0