Sensommarmys - för inte är det väl höst än? ;-)

Augusti flög förbi och nu är det så gott som fullbokat ända fram till senare delen av oktober! Som vanligt undrar jag när jag ska hinna blogga alla vansinnigt roliga uppdrag jag får vara med på, men det är som det är - full rulle, och det är jag mycket tacksam för. 
 
Förutom alla sorteringar och redigeringar, planerar jag just nu uppgradering av utrustningen, några resor, och i vinter förhoppningsvis tid att göra om hemsidan igen. Tills dess njuter jag av de sista sommardagarna och nyper mig i armen då och då, det är allt bra vackert ute nu!
 
Ha det gott mina vänner,
 
/M.
 
 
 
 
 
Grillplats | Uteplats | Kulörta lyktor | Sommar | Trädgård | Salomonhög | Båstad | Bjäre | Skåne | fotograf Mette Ottosson
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Fin kaprifol!

Svar: Visst är den! Den trivs fantastiskt bra här, så vi tänkte plantera fler!
Fotograf Mette Ottosson

2016-09-03 @ 09:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0