Nu börjar bilderna dyka upp från Hotel Riviera Strand

Som jag berättat tidigare har jag fått ett riktigt mastodontjobb för Scandinavian Resorts, som har tagit en stor del av augustis arbetstimmar. Nu är en del av det färdigt, och bland annat börjar det dyka upp bilder från Riviera Strand, både på hemsidan, Facebook och annonser. Som den här till exempel, visst blir man sugen på att fira fredag där? Wohoo! 
 
(den svartvita bilden tog jag som mycket ung, muehehe)
 
 
 
Än är det inte färdigt, idag jobbar jag söndag för att kunna leverera urvalet från heldagsfotograferingen på Skansen i morgon bitti! Det är omfattande uppdrag men HELT galet roliga. Som vi har skrattat!
 
God söndag,
 
/M
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0