Bröllop: Hanna & Robin

Hela veckan före midsommar gjorde vi inget annat är kollade väderprognoser, brudparet och jag. Det lovades spöregn, spöregn, spöregn... och vi ville så gärna fotografera i slottsparken på Krapperup som vi tänkt. När midsommarafton kom med uppehåll och till och med en och annan solglimt var det som paradiset: Hanna & Robin (som jag fotograferat förut, se strandbilderna här) klev nämligen ur bilarna ÄNNU snyggare än jag trodde var möjligt. Och då visste jag ju redan i förväg hur fina, kära och filmstjärnefotogeniska de är! 
 
Att välja ut några favoriter från de 1800 bilderna jag kom hem med (det gick inte att sluta när jag väl börjat, hehe) gick inte alldeles blixtsnabbt, men här kommer ett första gäng från porträttfotograferingen (vigseln får ni se senare):
 
 
 
 
 
 
 
 
Hanna & Robin, Krapperups slott, midsommarafton 2015
 
 
 
 
 
Bröllop / bröllopsfoto / porträttfoto / Krapperups slott / Höganäs / Mölle / Kullahalvön / Skåne
 

Kommentarer
Postat av: mammakero

AAAA näst sista bilden!!! Så vacker!

Svar: Heeej Mamma Kero, TACK! <3
Fotograf Mette Ottosson

2015-06-25 @ 07:01:25
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Meta Ottosson

Vackrare kan det väl knappt bli!

Svar: Eller hur!
Fotograf Mette Ottosson

2015-06-25 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0