Bildspel: Erika & Christian (bröllopsfotografering)

Nyss vinkade jag av Erika och Christian, som varit här och fått se sitt bildspel från bröllopet för första gången. Vi grät en del alla tre faktiskt, ja för om världens gulligaste brudpar sitter och gråter kan inte jag heller låta bli.
 
De gifte sig på påskafton, och det var säsongens första bröllopsfotografering för mig. Det var redigt gött att starta våren så, att helt uppfyllas av glädjen och den euforiska känslan av hur roligt det är med just bröllop. Det här skrev jag när jag visade de första bilderna, och det tål att upprepas: "Bättre påskafton går knappast att uppbringa, än att få vara med på Erika och Christians bröllop! Ni vet, där hjärtat svämmar över redan på porträttfotograferingen, där tårarna står som spön i backen under vigseln, och där ingen vill att dagen någonsin tar slut? Ett sånt bröllop var det."
 
Jag föll pladask för dem direkt. De har verkligen hjärtat på rätta stället, och är oerhört lyhörda för hur människor runt dem har det. Och så skämmer de bort folk så det står härliga till, även sådana de inte känt så länge (typ fotografer, hehe).
 
Ni är nothing short of amazing, Erika och Christian!
 
Så, här kommer bildspelet. Bröllopsfotografering vid Rosenhults mölla och vigsel i Förslövs kyrka här på Bjäre:
 
 
(höj volymen, klicka upp i fullskärm, tryck på Play)
 
 
 
 
 
 
 Bröllopsfoto / bröllopsporträtt / bröllopsfotograf / bröllopsfotografering / Förslöv / Båstad / Bjäre
 

Kommentarer
Postat av: Ola Paulsson

Kul med bildspel! lagom visningstid på bilderna och musik till, toppenidé :)

Svar: Tack snälla Ola, roligt att du tycker om det! Säg till om du är sugen så får du en rabattkod av mig!
Fotograf Mette Ottosson

2015-06-06 @ 00:24:16
URL: http://https://olasfotoblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0