Sprillans nya fotoböcker/Coffe Table Books!

Måndagshej!
 
Hoppas helgen varit bra! Som jag berättat lite grann om tidigare, har jag nu börjat med fotoböcker - de som också kallas Coffee Table Books. Det är verkligen det helt perfekta sättet att bevara och visa bilder. Ni kan alltid ha dem framme, bara en sådan sak.
 
Och roligt är det, både att göra dem, och att få den färdiga boken i handen. Så himla fin kvalitet!
 
Jag kommer till en början att ha två olika böcker, en finfin från Tyskland (matt omslag, äkta fotopapper med mycket stuns i färgerna), och en superlyxig från USA (halvblankt omslag, exklusivt matt Fine Art-papper och inklusive box). Jag har beställt hem ett gäng som nu finns för påseende här i ateljén.
 
För fullständig prislista, mejla mig: [email protected]
 
USA:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyskland:
 
 
 
 
 
 
 
 
De tre böckerna till höger och den undre av de två till vänster är de tyska. Den som ligger ovanpå är från USA:
 
 
Jag får själv ett grymt ha-begär och kommer absolut att beställa både fler visningsböcker, och till oss själva att ha hemma. Det där med att bilderna bara ligger på datorn annars, ni vet ;-)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Så bra! Jag gillar fotoböcker skarpt. Tar mycket mindre plats i bokhyllan också.

2014-01-27 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0