Bröllopsbilaga & bröllopsmässa

I lördags kom årets bröllopsbilaga i Helsingborgs dagblad! Mina brudpar är de bästa i hela världen. Och lätt de snyggaste :-)
 
 
 
Lite nytt om bröllopsmässan i Helsingborg på söndag: jag kommer inte att ställa ut, utan överlämnar min monter till en annan fotograf: Emmeli Orrefjord (hon är ganska nystartad men tar verkligen superhärliga bilder!). Lycka till, Emmeli!
 
Ni är förstås lika välkomna som vanligt att istället mejla eller ringa mig om ni vill boka bröllopsfotografering - och passa på, just nu är det som allra flest bokningar inför sommaren.
 
Årets lediga lördagar och mer info här: bröllopsfotografering 2014.
 
Ha en bra måndagkväll!
 
/M
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Åh, ad jag har saknat din blogg! Nu tillbaka!
Tack!

Svar: Tack lilla mamma! Så glad jag blir!
Fotograf Mette Ottosson

2014-01-21 @ 09:20:31
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Kollade på namnet här ovanför och tänkte "har hon kommenterat själv" ;) *haha* Men så såg jag att det var mamsen :)

Har du full rulle hela året nu då? :)
Något här i krokarna?! :)
Kram kram!

Svar: Full rulle, jajamänsan! Inget i skövdetrakten än så länge :-) (men du kan ju alltid dra ihop ett gäng mammor som vill boka mig så kommer jag! Hehe)
Fotograf Mette Ottosson

2014-01-21 @ 11:53:25
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0