Ett superduper-ALLA HJÄRTANS DAG-erbjudande!

Jag drar till med ett rejält Alla Hjärtans Dag-erbjudande i år:
 
Porträttfotografering 1 tim
inkl
10 st digitala bilder
1 st förstoring 30x45 cm
1 st kalasfin fotobok, tillverkad i Tyskland, 19x19 cm inkl 22 sidor (11 st uppslag)
 
4900 kr (ord pris 8850 kr!)
 
 
 
 
* Vänta inte! Boka senast söndag 16 februari.
 
* Fotograferingsdatum: vardagar under mars, april eller maj 2014.
 
Gäller alla former av fotografering utom bröllop & företag. Kan ej kombineras med andra erbjudanden, och med reservation för fullbokning. Bokningsavgift 500 kr (dras från slutfakturan). Reseersättning 65 kr/mil tillkommer vid resa längre än tre mil, alt. paketpris vid längre sträckor.
 
Mejla mig för mer info och komplett prislista: [email protected]
 
Varmt välkommen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PS. Dessutom har jag utlottning på facebooksidan nu! Jag blev så himla glad när jag fick hundra nya gillare sedan igår, och en massa fantastiska recensioner, att jag var tvungen att fira :-).
 
Läs mer här: fotograf Mette Ottosson på Facebook.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh, fina Robertssons!

Supervackra bilder, du är så grym Mette!

Svar: Tack snälla Vickan!
Fotograf Mette Ottosson

2014-02-12 @ 13:34:56
URL: http://www.honkenssyrra.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0