JULLOV!

Så, mina vänner, nu tar jag jullov efter en helgalen och superrolig höst på jobbet!
 
Jag stänger ateljé, blogg och Facebook helt 20 dec-19 jan, och kommer bara att kolla mejlen ytterst sporadiskt. Istället ska jag beta av en rejäl bunt deckare, rulla tummarna, vifta på tårna, och andas minst ett par djupa andetag varje dag, hehe.
 
20 januari är jag tillbaka. Därifrån och fram till 20 april ska jag försöka (!) att bara jobba tre dagar i veckan, så att jag har laddat massor, massor när högsäsongen drar igång igen efter påsk.
 
Sommarsäsongens lediga bröllopslördagar hittar du här.
 
Men först:
 
 
 
PS. Om du brukar få julkort av mig men inte fått det när julafton inträder, don't worry! De kommer helt enkelt i januari i år :-)
 
PS. Lite julstämning? Lyssna på Great American Songbook på Spotify.
 
Vi ses 2015!
 
 

Kommentarer
Postat av: Niklas Andersen

Mysigt ljus och fina färger!

Svar: Tack snälla Niklas! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2014-12-23 @ 07:34:24
URL: http://niklasandersen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0