Matreportage i Magasin Båstad : sommarmat med Gladmage! (företagsuppdrag // matfotografering)

På torsdag ska Eva och jag fotografera nya spännande maträtter inför vinternumret av Magasin Båstad, och jag som inte ens bloggat sommarmaten! Jag skyller på att det var lite att göra där vid midsommar ;-)

Alla mat- och dryckesrecepten kan ni se och läsa i Magasin Båstads sommarnummer på nätet här (bläddra framåt för fler sidor).
Och bilderna kommer här. Ja, jag veeeet det är taskigt att hysta upp färska jordgubbar i september, men ta och ställ till med en sommarfest i höst vet jag! De här bilderna tog vi faktiskt i mars, så det går finfint även off season. OCH! Avsluta partajet med pavlovan på sista bilden - det är den absolut godaste jag någonsin smakat.






















Mat & styling: Eva Petersén, Gladmage catering / Båstad
Rekvisita: Agnetha Livijn  (pastellfärgat porslin bild 6, 7 och 8 - tack för lånet!) + privat
Charkprodukter: Lindegrens Bjäre Rödkulla i Sinarpsdalen



Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Mums!

2013-09-17 @ 16:01:33
Postat av: Anneli - A'la Foto

Vilke HELT FANTASTISKA matbilder!! Jag bara älskar färgerna och det ser såå läckert ut!!! WOW!!

Svar: Tack snälla Anneli, så roligt att höra och så glada vi blir Eva och jag!
Fotograf Mette Ottosson

2013-09-28 @ 01:36:32
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0