Tisdagshej

07.15 ringde klockan och hör och häpna: jag klev upp utan att behöva snooza en enda gång! Det måste betyda att våren är på väg. Vårt sovrum har ett jättestort fönster och det finns inget bättre än att ha fin (solbelyst) utsikt när man vaknar.
 
 
Bedroom with a view

Idag redigerar jag bilder till Bjäre Kraft som jag fotograferat senaste veckan, håller tummarna att JM:s reklambyrå Nyla väljer just mina bilder till sin marknadsföring inför nybyggen på Bjäre, skickar matbilder till Magasin Båstads påsknummer och fortsätter välja bilder till nya hemsidan. Till påsk har jag tänkt den ska vara klar för publicering!
 
Better get back to work. Ha en fin och solig dag mina vänner!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0