Oj, så ljust.

Jag glömmer nästan gå hem på kvällarna! Det är ljust så länge att jag tror det är flera timmar kvar av arbetsdagen. Och sommartid på lördag, kom ihåg det ;-)
 
Idag kommer jag nog i alla fall att jobba rätt sent. Planen är att nya hemsidan ska publiceras före påsk. Och påsk börjar väl inte förrän på... lördag eller kanske söndag, va? Men jag ska kämpa på!
 
Här är en av Salomonhögarna, mitt iPhone-favoritmotiv just nu, från häromkvällen:
 
 
(Instagrambild)
 
 
Fullmåne var det också igår. Passar fint när påskkärringarna i trakten flyger till BK, som vi kvastryttare kallar det. Hehe.
 
 
(Instagrambild)
 
Glad påsk kan jag med andra ord inte önska er ännu, men ha en go' Skärtorsdag så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0