Kära bloggen, Eva och Jenny.

Instagram har blivit lite av en ny kärlek för mig. Eftersom jag postar bilder där flera gånger om dagen, känns det som om bloggen kommer lite på skam. Förlåt, lilla bloggen!
 
Jag har i och för sig haft väldigt många järn i elden den senaste tiden. Igår var jag ute i vintervädret flera timmar och fotograferade montörer åt Bjäre Kraft, plus inomhusporträtt och kontors-/detaljbilder. Bilder kommer när de valt, det blir till deras hemsida, årsredovisning och marknadsföring. Jag klättrade i både leriga diken och stora elskåp - det är verkligen superkul att få komma ut och fotografera verksamheter jag aldrig skulle fått se annars.
 
Idag har jag först tränat boxning på Studio 4 (så jag blir stark och orkar bära tunga kameraväskor) och sedan ätit lunch hos Eva på Gladmage och planerat nya spännande matfotograferingar.
 
På det får ni en bild från förra veckans smyckesfotografering med Jenny. Hon gör så otroligt coola ringar!
 
 
 
Snart börjar Konstrundan här i nordvästra Skåne. Då kan ni besöka Jenny och se smyckena live!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Ja, det är lite tunnsått på bloggen nu för tiden. Glöm oss inte!

Svar: Never!
Fotograf Mette Ottosson

2013-03-07 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0