Midsommarglädje!

Precis när jag "bara skulle kolla Facebook lite snabbt en sista gång innan jag går hem" såg jag att JellyBean har lanserat sin nya hemsida! den har vi väntat på med spänning, och så himla snygg den blev! Heja och bravo, Ingela & Co!
 
Extraextra glad blir jag, eftersom de fem bilderna i startbildspelet har fotograferats av undertecknad, och en hel del i inspirationslänken också. Sträcker allt på mig lite grann! Så glad att just jag får fotografera så vackra och färgglada saker!
 
Bilderna kommer här på bloggen sen, men tills dess kan ni klicka på bilden för att kolla in hemsidan själva:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marina

sv. Tack så mycket. :) Glad midsommar!

2013-06-21 @ 10:10:45
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: marina

sv. Tack så hemskt mycket! :)

2013-06-21 @ 11:23:49
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Hanna

Jättehärligt! Man blir glad av alla färgerna, speciellt när det ligger god mat på alla färgglada fat :)

2013-06-22 @ 15:09:13
Postat av: MrT

Duktis

2013-06-26 @ 00:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0