Ny plan

Ibland får jag ta ett steg tillbaka och titta lite på avstånd vad jag egentligen gör på jobbet. Inte för att jag lyckas så himla ofta med just det, för i ärlighetens namn är det ju så galet roligt att ha mer jobb än någonsin (särskilt samtidigt som mina värden varit bra så länge) och då snurrar det lätt på.
 
Nu är det bara några dagar kvar till semestern och jag kan med enkelhet säga att jag inte jobbat så här mycket på flera år, men att det också är roligare än någonsin!
 
Eftersom fotograferingar, sorteringar, beställningar och redigeringar för det mesta behöver gå före bloggande (alla blir glada för ett blogginlägg men ännu gladare för att få sina bilder hem!) så har jag tagit ett beslut (alltid lika skönt att ta beslut, varför gör man inte det oftare?) att bara ha snabbinlägg på somrarna. En bild eller två, ni vet.
 
Istället för att få dåligt samvete och be om ursäkt hela tiden, får jag göra en plan till hösten/vintern och då göra längre inlägg med många bilder. Jag vet att ni tycker om när det är många och särskilt från bröllopen, men hör ni? Grillkvällarna och stranden ropar på er! :-)
 
Good? Så säger vi.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Hellre ofta och få bilder än sällan och många bilder i ett mastodontinlägg tycker jag! Och jag personligen tycker att en bild får mera plats när den är själv i ett inlägg (har börjat lägga massor bilder i samma inlägg för att några har tipsat om det men känner egentligen inte att det passar mig. Jag gillar den enskilda bilden! )

Men det viktiga är ändå att du gör som du själv tycker är bäst och att bilder kommer! Det tror jag alla håller med om!

Ha nu en superskön semester och njut av ledigheten! :O)

Svar: Jag håller med! Jag gillar också den enskilda bilden - och ibland några fler. Det är bara jobbigt med mastodontinlägg och när jag då och då gör sådana tycker jag egentligen att det är alldeles för många. Lagom är bäst, hehe ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-07-03 @ 00:20:50
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Vinnarlinda

Du är klok du! ;-)

Svar: Tack kära du ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-07-03 @ 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0