Hej alla mina Hjärtan! Fotografering 1500 kr!

Lite extra kärlek i vintermörkret mår vi bra av tror jag, så här får ni ett Alla Hjärtans Dag-erbjudande!
 
Fotografering 1 tim
4 st digitala bilder
1500 kr (ord pris 1900 kr)
 
Erbjudandet gäller alla former av lööööv-fotograferingar (dock inte bröllop). Tyck om dig själv, ett förälskat par, kär i livet, en kär familj eller varför inte syskon, husdjur, barnbarn eller mor/farföräldrar? Möjligheterna är oändliga.
 
Villkor:
- boka senast 31 januari
- fotograferingen sker under februari månad
 
Bokningsavgift 500 kr (10 dagars faktura). Resa tre mil ingår, därefter 65 kr/mil.
 
För mer information och hela prislistan, mejla mig på [email protected]
 
Välkommen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Jättefina bilder!

Svar: Tack, Becca!
Fotograf Mette Ottosson

2013-01-25 @ 11:02:16
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: meta ottosson

Vikka goa hundar!

Svar: Visst är de! Jag får hundlängtan!
Fotograf Mette Ottosson

2013-01-25 @ 16:56:49
Postat av: Solveig

Du är bara så bäst! Barnbilden är helt underbar!

Svar: DU är bäst, Solveig! :-) Hur har ni det med Dylan nu, klarar han att vara stilla?
Fotograf Mette Ottosson

2013-02-04 @ 00:03:41
URL: http://www.solveigholstein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0