Företagserbjudande: gratis fotografering och halva priset på bilder!

 
ÅRETS BÄSTA ERBJUDANDE FÖR MINA FÖRETAGSKUNDER - GAMLA SOM NYA
 
Jag vill jobba mer med företag! Nu under sista delen av lågsäsongen i år får just ni ett riktigt kalaserbjudande från mig:
 
 
FOTOGRAFERING (max två timmar): GRATIS! (ord pris 3200 kr)
 
Köp därefter bilder till paketpris (minimum 10 st):
 
A. 10 st: 4 000 kr (50%, ord pris 8 000 kr)
B. 20 st: 8 000 kr (50%, ord pris 16 000 kr)
C. 50 st: 16 000 kr (60%, ord pris 40 000 kr)
 
Vid behov utöver 2 tim: extra timmar 800 kr/tim (ord pris 1600 kr/tim).
Extra enstaka bilder i paketen: 400 kr/st.
 
Alla bilder inkluderar fri användningsrätt för företaget, i alla medier (tryck/internet) utan tidsbegränsning.
 
Mejla mig för mer info, egen offert och/eller för att boka datum direkt: [email protected]
 
 
 
Fotograferingen ska ske senast 10 maj 2013. Alla former av företagsfotograferingar, dock endast dagsljus (ej studio). Kom med idéer!
Gäller endast nybokningar, i mån av plats och kan ej kombineras med andra erbjudanden. Bokningsavgift 2000 kr erläggs vid bokningen, faktura 10 dagar (dras sedan från slutfakturan). Reseersättning 65 kr/mil tillkommer vid resa längre än tre mil.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PS. DELA GÄRNA med era vänner: om du själv bokar och sedan
refererar till en vän som också bokar, får du en extra bild till dig själv!
Obegränsat antal. The more, the merrier :-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0