Dagens 33 tips

Här får du 33 experttips från MacWorld till din iPhone/iPad!
Den där med att komma ihåg diskmedlet när jag kliver in i affären kan jag nog få nytta av. (Om jag har tur vill säga, och det som omväxling finns mobiltäckning i vår favoritaffär i radioskuggans dal Grevie. Plötsligt händer det! Den dagen ska jag spela på Lotto.)
 
Idag skulle jag haft Lovely Weddings-tjejerna här på träff, men eftersom jag varit krasslig har vi skjutit upp det. Kolla gärna in på vår sida om du inte varit där!
 
 
Snart är det sommar igen. Det känns nu när bröllopsbokningarna fyller på, att det närmar sig. Längtar.
 
 
Bröllopsfotografering Gunnebo slott, Göteborg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0