Julklappstips: min första instagramkollektion!

Äntligen har jag blivit klar med den efterfrågade instagramkollektionen, och dessutom till julklappspris några dagar framöver!
 
Just nu finns det 35 st bilder, med en samlingsbild längst ner. Klicka på bilderna för att se dem större. Om du saknar någon bild du vill beställa, får du gärna leta upp den på min instagram och skicka länk, så fixar jag självklart den åt dig.
 
Bilderna printas på halvmatt, arkivbeständigt fotopapper. Pappret är 25x25 cm, och bilden något mindre (jag gör alltid en 5% vit kant). Passepartout eller ram ingår inte, men det gör frakt inom Sverige. Bilderna kommer att vara signerade av mig, med guldpenna såklart :-)
 
De passar KANONBRA att hänga några på rad efter varandra, eller fyra tillsammans i en kvadrat! Motiv för sovrum, vardagsrum, kök... och jag hoppas att allihop ger en riktigt go och glad känsla.
 
JULKLAPPSREA - endast vid beställning inkommen senast söndag 8 december 2013!
 
1 st bild: 450 kr (ordinarie pris 600 kr)
 
Minst 4 st bilder: 400 kr/st
 
Minst 10 st bilder: 350 kr/st
 
Beställ så här! Skicka ett mejl till mig ([email protected]) med följande info: bildtitel/titlar (de hittar du på samlingsbilden), antal, ditt namn och din adress. Du kan köpa flera bilder till en serie, eller givetvis flera ex av samma bild. Betalningsvillkor: faktura 10 dagar.
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
Här är samlingsbilden med titlarna (OBS - bilderna ligger inte i samma ordning som ovan), klicka på den för att se den större:
 
 
 
 
Vissa av bilderna kan göras i större format, mejla i så fall önskad storlek så kollar jag.
 
Det var nog allt så här långt... Har du frågor är det bara att ringa eller mejla, all kontaktinfo hittar du här.
 
VARMT VÄLKOMMEN!
 
/M
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Jättefina!! <3

Svar:
Det blir så ibland - ibland flyter livet på för fort och så hinner man inte riktigt med <3 Stor varm kram!!

Svar: Precis! Men så roligt att läsa om dig och familjen <3 KRAM
Fotograf Mette Ottosson

2013-12-04 @ 21:03:48
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Meta Ottosson

Åh, vilka fina bilder, Mette! Tyvärr har jag ju inget väggutrymme kvar. Men kan man beställa nån av dem som textlösa "julkort"? Som Morrisbilden förra året?

Svar: Absolut, vilken bra idé! Vi rings i em!
Fotograf Mette Ottosson

2013-12-05 @ 11:30:05
Postat av: Irina

Ah, vilka härliga bilder! Får inventera väggutrymmet hemma =)

Svar: Kram Irina! Och så måste vi ses i vinter/vår!!!
Fotograf Mette Ottosson

2013-12-06 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0