Synsk, lite till husbehov sådär.

Jag är mottaglig för energier. Förutom att jag kände i kroppen när mormor dog, så vet jag nu att det särskilt gäller elektriska prylar. I natt drömde jag nämligen att mina två externa 6 TB-hårddiskar var fulla. Jag har haft dem sedan i vintras och fyllt på med alla åren av bilder sedan jag startade. 6 TB kan jag tycka skulle räcka rätt länge  och har inte alls hållt koll på utrymmet, men hoppsan vad förvånad jag blev: i morse var jag ju tvungen att kolla min dröm. Jag hade 3 GB kvar.
 
Det mina vänner, kallar jag precision. Thanks, Brain.
 
 
Atlanten, september 2012
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Crikey!

2012-09-21 @ 11:57:56
Postat av: Minna

Vilken tur!!! Ja, 6 TB känns ju som att det ska räcka ett tag, men även om jag inte tar inärheten så många bilder som dig så märker jag att det fylls på hemma också...

2012-09-21 @ 13:10:41
Postat av: Hanna

Jag hängde inte med där haha

2012-09-21 @ 14:35:09
Postat av: meta ottosson

Fin utsikt och tack och lov för en viss synskhet!

2012-09-22 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0